Złożyłem i opłaciłem zamówienie ale nadal nie otrzymałem zamówienia, dlaczego?
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić folder SPAM w swojej poczcie, ponieważ zdarza się, że wiadomość może przypadkowo tam trafić. Jeżeli zamówienie zostało opłacone za pomocą szybkich płatności (tpay), potwierdzenie powinno zostać wysłane do 30 min. Natomiast przy opłaceniu zamówienia za pomocą przelewu bankowego, księgowanie może potrwać max 48h. Jeżeli po określonym czasie nadal nie masz maila z kartami do pobrania, prosimy o kontakt na adres kontakt@emocjedziecka.pl
W jakiej formie zostaną mi dostarczone zakupione karty pracy?
Po zakupie na twój adres email przesyłamy wiadomość z kartami do pobrania w formacie pdf.
Czy otrzymam fakturę na złożone zamówienie?
Tak, na każde złożone zamówienie na naszej stronie otrzymasz rachunek na osobę fizyczną. Jeżeli życzysz sobie otrzymać fakturę na firmę lub placówkę to podczas zamówienia podaj dane do faktury (NIP, nazwę firmy, adres) w odpowiednim polu (wraz z informacją o odroczonym terminie zapłaty, jeżeli jest taka konieczność).